[SIZE="5"]THEY BROUGHT DOWN AN EMPIRE..
THEY ARE HUNTED BY AN ARMY...
BUT THIS FALL...
THE SHIT HITS THE FAN.
ENDGAME.
COMING TO A GEEKY RPG PARLOR CLOSE TO YOU ...[/SIZE]
Soon....
Aiiit!!
takk for lovely sessions sist gang . det er bare bla i filofaxer og kj,re inn de datoene du mener passer best for en ny helg med ,l,flesk og terninger.
November ...
Jeg koste meg godt med et digert tactical map og masse brikker p bordet sist runde -MEN!!!
Jeg tror det er en del hente for partyet p
-holde sammen
-koordinere ildgivingen
-kalkulere ildhastighet n,yere ( burst vs quickshots discussion-revisited)
mao - det er mange ganger det er lurt holde seg i formasjon og avtale ting som simultan ildpning og kontinuerlig skyting for oppn :
FIRE SUPERIORITY!!!
( ogs kjent som det fienden hadde nr dere l inne i huset og sk,yt ut mens jeg rullet terninger i vilden sky bare dere stakk hnda over vinduskarmen.det dere trenger er at DERE ruller terninger i vilden sky nr DE stikker hnda opp).
Iallefall - post en melding her p denne trden nr du har lest og skriv ditt/dine FORSLAG til helg for siste game-o-rama 2010.
sayonara
oops- glemte engelsk en gang ja...pytt .
English please guys.
THEY ARE HUNTED BY AN ARMY...
BUT THIS FALL...
THE SHIT HITS THE FAN.
ENDGAME.
COMING TO A GEEKY RPG PARLOR CLOSE TO YOU ...[/SIZE]
Soon....
Aiiit!!
takk for lovely sessions sist gang . det er bare bla i filofaxer og kj,re inn de datoene du mener passer best for en ny helg med ,l,flesk og terninger.
November ...
Jeg koste meg godt med et digert tactical map og masse brikker p bordet sist runde -MEN!!!
Jeg tror det er en del hente for partyet p
-holde sammen
-koordinere ildgivingen
-kalkulere ildhastighet n,yere ( burst vs quickshots discussion-revisited)
mao - det er mange ganger det er lurt holde seg i formasjon og avtale ting som simultan ildpning og kontinuerlig skyting for oppn :
FIRE SUPERIORITY!!!
( ogs kjent som det fienden hadde nr dere l inne i huset og sk,yt ut mens jeg rullet terninger i vilden sky bare dere stakk hnda over vinduskarmen.det dere trenger er at DERE ruller terninger i vilden sky nr DE stikker hnda opp).
Iallefall - post en melding her p denne trden nr du har lest og skriv ditt/dine FORSLAG til helg for siste game-o-rama 2010.
sayonara
oops- glemte engelsk en gang ja...pytt .
English please guys.
Comment